joi, 31 martie 2016

Fashion TATTOO

Am cumparat niste tatuaje de la chioscurile de ziare.....si am fost foarte multumita de ele....Sunt aurii sau argintii, in diverse modele.
Sunt disponibile in patru categorii:
-Fashion Tattoo Miami
-Fashion Tattoo Ibiza
-Fashion Tattoo Mikones
-Fashion Tattoo Bali
Eu am cumparat seturile Ibiza si Miami.
Am folosit cateva tatuaje din setul Ibiza...iar setul Miami este nefolosit.
Tatuajele sunt foarte dragute pe iele si rezista destul de mult(se iau la apa).
INSTRUCTIUNI:
1.Scoateti hartia de protectie.
2.Pozitionati partea cu tatuaj in jos si presati cu fermitate pe pielea uscata si curata.
3.Umeziti in intregime partea din spate a tatuajului.
4.Asteptati 10-20 secunde, apoi dezlipiti cu grija partea din spate a tatuajului.Clatiti si apoi lasati sa se usuce.


Fashion Tattoo Ibiza

 Fashion Tattoo Miami


REZULTATUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu