marți, 24 mai 2016

CEAI STRAWBERRY LOVES MINT

Hey!Am descoperit un site pe care se pot cumpara ceaiuri, cafea, accesorii pentru a bea ceai sau cafea etc. Site-ul este acesta. Pe acest site gasiti o gama foarte variata de ceaiuri, tipuri de cafea...sunt foarte, foarte mult! Mi-a fost foarte greu sa ma decid la un singur sortiment pe care sa vi-l prezint, dar m-am decis la Strawberry Loves Mint.
O întâlnire dintre căpșuni și mentă, așa cum îi spune și numele, un melanj pentru o infuzie extrem de reușită ce conține: flori de hibiscus, bucăţi de mere, frunze de mentă, felii de portocale și căpșuni.
Mie, in general imi plac ceaiurile de fructe! Imi place sa le beau asa cum sunt, neindulcite. Din descrierea ceaiului imi dau seama ca are si menta, iar ceaiul de menta este preferatul meu! Cred ca acest ceai mi se potriveste de minune, si cred ca pe viitor o sa il cumpar, o sa il testez si o sa revin cu parere despre gustul lui.
Sper sa gasiti si voi ceva interesant pe site. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu