miercuri, 18 mai 2016

O gentuță pentru personalitatea ta de la Dbags

Hey! Acum 2-3 zile am descoperit un site super, care se ocupă cu gentuțele și portofelele din piele! De mult eram în căuraea unui astfel de site, așa că acum l-am și descoperit.
Produsele de aici sunt de foarte înaltă calitate. Aici găsim genți de damă, genți de bărbați,încălțăminte de damă din piele, portofele, accesorii de damă, curele. Prețurile sunt avantajose, iar în această perioadă am văzut că au și multe reduceri.
Spre exemplu, mi-a făcut cu ochiul această geantă din categoria Genti de DamaGenti din Piele.
Gentile pe care le-am identificat pe site-ul dumneavoastra ma duc cu gandul la plimbare, la seri romantice, alaturi de persoana iubita. 
Totul o sa fie perfect alaturi de o geanta adecvata, totul va fi minunat, va decurge totul de la sine.
O geanta este accesoriul care necesita cea mai mare atentie, ea da gratie persoanei care o poarta.
O rochita de seara nu ar straluci daca nu ar fi accesorizata potrivit. Geanta este cea care o pune in evidenta, alaturi bineinteles, de o pereche de pantofi potrivita.
Seara respectiva o sa fie o reusita, totul va decurge de la sine.

Bine ca am descoperit cele mai noi genti, care vor pune in evidenta toate persoanele care le vor alege.


Geanta se numește Geanta Neagra-model Dior.

Geanta din piele de culoare neagra cu model in romb cusut .
Material de calitate deosebita (Italia) cu finisaje de calitate.
Arata identic in fata si in  spate si se inchide cu fermoar.
Se poate purta pe mana sau pe umar ( are bretea lunga).
In interior are 2 compartimente cu 3 buzunare din care 2 cu fermoar.
Dimensiuni: inaltime=28 cm , lungime=36 cm ,latime = 16 cm.

Alte produse de la ei:



Sper ca site-ul sa fie si pe placul vostru si sa va gasiti ceva util! Astept parerile voastre si daca va achizitionati ceva, vreau sa vad poze! :))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu